افزایش عمر گل شاخه ای

یکشنبه 10 بهمن 1400 691 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

اگر میخواهد شاخه های گلی که در گلدان گذاشته اید بیشتر از همیشه سالم و تازه بماند میتوانید از روش های زیر کمک بگیرید

برای افزایش عمر گل شاخه ای یا گل شاخه بریده راه های زیادی وجود دارد. بسیاری از این راه ها پشتوانه علمی ندارند و بر اساس تجربیات افراد دهان به دهان چرخیده و به ما رسیده اند. احتمالا شما هم چیزهای زیادی مثل ریختن شکر در آب گلدان، انداختن یک تکه فویل و غیره شنیده اید. در این جا برخی از راه های امتحان شده را به شما خواهیم گفت. 

✅بهتر است هر دو یا سه روز یک مرتبه ساقه گل ها را به اندازه یک بند انگشت یا تا جایی که ساقه نرم شده کوتاه کنید. با این کار انتهای ساقه که قدرت بالا فرستادن آب را ندارد و از طرفی محل مناسب تری برای رشد باکتری است را جدا می کنید و آن رو دور می اندازید.

✅پیش از خواب گلدان گل ها را در یخچال قرار دهید. قرار گرفتن گل به مدت حدود هشت ساعت در شب هنگام به افزایش عمر آن کمک می کند.

✅بهتر است که هر دو سه روز یک مرتیه آب گلدان را تعویض کنید و آب تازه در آن بریزید. از ریختن آب گرم به شدت خودداری کنید. بهتر است در زمان تعویض آب، گلدان را نیز بشویید.

✅دو قاشق غذاخوری سرکه سیب و دو قاشق غذاخوری شکر را با هم به خوبی ترکیب کنید. پس از آنکه شکر در سرکه کاملا حل شد، محلول خود را در آب گلدان بریزید و آن را هم بزنید. سرکه خاصیت آنتی باکتریال دارد و از رشد باکتری و گندیدن ساقه گل ها جلوگیری می کند. شکر نیز از دیرباز به عنوان غذای مقوی گل شناخته شده است.

✅یک قاشق چایخوری مایع سفید کننده را داخل آب گلدان بریزید. وایتکس تاثیری روی گل ندارد اما از کدر شدن آب جلوگیری می کند. همچنین مانع رشد باکتری در آب می شود.

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

افزایش عمر گل شاخه ایگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز1/30/2022اگر میخواهد شاخه های گلی که در گلدان گذاشته اید بیشتر از همیشه سالم و تازه بماند میتوانید از روش های... اگر میخواهد شاخه های گلی که در گلدان گذاشته اید بیشتر از همیشه سالم و تازه بماند میتوانید از روش های زیر کمک بگیرید برای افزایش عمر گل شاخه ای یا گل شاخه بریده راه های زیادی وجود دارد. بسیاری از این راه ها پشتوانه علمی ندارند و بر اساس تجربیات افراد دهان به دهان چرخیده و به ما رسیده اند. احتمالا شما هم چیزهای زیادی مثل ریختن شکر در آب گلدان، انداختن یک تکه فویل و غیره شنیده اید. در این جا برخی از راه های امتحان شده را به شما خواهیم گفت. ✅بهتر است هر دو یا سه روز یک مرتبه ساقه گل ها را به اندازه یک بند انگشت یا تا جایی که ساقه نرم شده کوتاه کنید. با این کار انتهای ساقه که قدرت بالا فرستادن آب را ندارد و از طرفی محل مناسب تری برای رشد باکتری است را جدا می کنید و آن رو دور می اندازید.✅پیش از خواب گلدان گل ها را در یخچال قرار دهید. قرار گرفتن گل به مدت حدود هشت ساعت در شب هنگام به افزایش عمر آن کمک می کند.✅بهتر است که هر دو سه روز یک مرتیه آب گلدان را تعویض کنید و آب تازه در آن بریزید. از ریختن آب گرم به شدت خودداری کنید. بهتر است در زمان تعویض آب، گلدان را نیز بشویید.✅دو قاشق غذاخوری سرکه سیب و دو قاشق غذاخوری شکر را با هم به خوبی ترکیب کنید. پس از آنکه شکر در سرکه کاملا حل شد، محلول خود را در آب گلدان بریزید و آن را هم بزنید. سرکه خاصیت آنتی باکتریال دارد و از رشد باکتری و گندیدن ساقه گل ها جلوگیری می کند. شکر نیز از دیرباز به عنوان غذای مقوی گل شناخته شده است.✅یک قاشق چایخوری مایع سفید کننده را داخل آب گلدان بریزید. وایتکس تاثیری روی گل ندارد اما از کدر شدن آب جلوگیری می کند. همچنین مانع رشد باکتری در آب می شود. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید