رز رنگین کمان (هفت رنگ)

جمعه 13 اسفند 1400 1080 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

در نگاه اول شاید این رز های رنگین کمانی زیبا مصنوعی به نظر می رسند. اما آنها در واقع گل رزهای زنده هستند ، و جالب تر اینکه آنها پیوند بین رنگ های مختلف رز نیستند . گلبرگ های گل رز رنگین کمان با رنگ تزریق شده در قسمتی از گل رنگ گرفته اند و رنگین کمانی شده اند.

 

 

این رزهای خوش رنگ حاصل برخی کارهای بسیار هوشمندانه یک پرورش دهنده هلندی به نام Peter Van de Werken است. وان و همکارانش به دنبال گسترش تقاضای بازار برای گلهای شاخه بریده ، آزمایش توسعه رنگهای جدید گل رز ، گل داوودی ، گل میخک و چند گل دیگر را آغاز کردند. 

آنها با گلهای سفید شروع کردند و در ابتدا سعی کردند به سادگی رنگ بر روی گلبرگها را بپاشند ، اما نتایج رضایت بخش نبود و به سرعت گل ها خراب میشدند و یا رنگ خود را از دست میدادند . سپس وان به این فکر افتاد که گلها از طریق سیستم های عروقی خود رنگ بگیرند.

و صد البته که رساندن رنگ به گلبرگ های ظریف رز ها کار ساده ای نیست و بسیار پر زحمت است.

.اما رز رنگین کمان زیبایی خیره کننده ای دارد که هر کسی را به خودش جذب میکند، و بی دلیل نیست که خیلی از افراد این رنگ رز را برای دسته گل عروس ، باکس گل و بسیاری از مناسبت ها انتخاب میکنند.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

رز رنگین کمان (هفت رنگ)گلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز3/4/2022در نگاه اول شاید این رز های رنگین کمانی زیبا مصنوعی به نظر می رسند. اما آنها در واقع گل رزهای زنده ه... در نگاه اول شاید این رز های رنگین کمانی زیبا مصنوعی به نظر می رسند. اما آنها در واقع گل رزهای زنده هستند ، و جالب تر اینکه آنها پیوند بین رنگ های مختلف رز نیستند . گلبرگ های گل رز رنگین کمان با رنگ تزریق شده در قسمتی از گل رنگ گرفته اند و رنگین کمانی شده اند.  این رزهای خوش رنگ حاصل برخی کارهای بسیار هوشمندانه یک پرورش دهنده هلندی به نام Peter Van de Werken است. وان و همکارانش به دنبال گسترش تقاضای بازار برای گلهای شاخه بریده ، آزمایش توسعه رنگهای جدید گل رز ، گل داوودی ، گل میخک و چند گل دیگر را آغاز کردند. آنها با گلهای سفید شروع کردند و در ابتدا سعی کردند به سادگی رنگ بر روی گلبرگها را بپاشند ، اما نتایج رضایت بخش نبود و به سرعت گل ها خراب میشدند و یا رنگ خود را از دست میدادند . سپس وان به این فکر افتاد که گلها از طریق سیستم های عروقی خود رنگ بگیرند.و صد البته که رساندن رنگ به گلبرگ های ظریف رز ها کار ساده ای نیست و بسیار پر زحمت است..اما رز رنگین کمان زیبایی خیره کننده ای دارد که هر کسی را به خودش جذب میکند، و بی دلیل نیست که خیلی از افراد این رنگ رز را برای دسته گل عروس ، باکس گل و بسیاری از مناسبت ها انتخاب میکنند.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید