چهار گیاه سرما دوست

چهار شنبه 13 مهر 1401 579 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

با رسیدن فصل سرما و کاهش شدید دما در کشور که از فصل پاییز آغاز و در فصل زمستان به اوج خود می رسد بسیاری از دوست داران گیاهان آپارتمانی تمایل دارند تا گیاهی را خریداری کنند که با شرایط فصلی وفق پیدا کرده و مقاوم باشد و از طرفی بتواند در محیط های سرد، تاریک (با توجه به کاهش لوکس نوری در فصل زمستان) و خشک رشد کند..

از این رو بسیاری از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما وجود دارند که حتی افراد مبتدی به سادگی می توانند آن ها را پرورش داده و از دیدن آنها در فضای خانه ی خود لذت ببرند.

۱) زاموفیلیا که در خارج از کشور به نام سرخس Arum نیز شناخته می شود به علت داشتن شاخه و برگ ها سبز درخشان، از محبوبیت بسیار زیادی در بین دوست داران گل و گیاه برخوردار می باشد.

گیاه زاموفیلیا دارای زیبایی منحصر به فردی بوده و اغلب از آن برای زیباسازی دکوراسیون خانه استفاده می شود. زاموفیلیا از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما توانایی آن را دارد که در هر نقطه ای از خانه قرار بگیرد به رشد و نمو خود ادامه دهد.

زاموفیلیا ، در شرایط نوری کم زنده مانده و به آسانی می تواند محیط های سرد و بیش از حد مرطوب را تحمل نماید.

البته ناگفته نماند که نور ناچیز، سبب می شود گیاه تنها زنده مانده و از رشد زیادی برخوردار نباشد.

 

از طرفی دیگر گیاه آپارتمانی زاموفیلیا هرگز نباید در معرض مستقیم نور خورشید باشد زیرا این امر سبب می شود شاخه و برگ های درخشان گیاه کمی حالت سوختگی پیدا کرده و حتی گاهی اوقات شما شاهد زردی برگ زاموفیلیا خود باشید.

۲) پر سیاوشان به آسانی و با توجه به حالتی که در شاخه و برگ های آن وجود دارد، برای همگان قابل تشخیص است.

اگر به دنبال آن هستید تا یک نوع از گیاهان آپارتمانی مقاوم را خریداری کنید که بتواند شرایط نوری کم را تحمل و با درجه حرارت پایین و رطوبت نامناسب سازگاری داشته باشد، گیاه پر سیاوشان انتخاب مناسبی جهت خرید شما خواهد بود زیرا این گیاه آپارتمانی حتی با نور کم هم می تواند به رشد خود ادامه دهد.

تابش مستقیم نور خورشید به گیاه در فصل زمستان سبب سوختن شاخه و برگ های پر سیاوشان می شود در نتیجه محل نگهداری گیاه مذکور در خانه، نقطه ایست که نور در آن بسیار کم باشد.

۳) آگلونما از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما به لحاظ ژنتیک، مناسب آب و هوای گرم می باشد با این حال گیاه آگلونما این قابلیت را داشته که در محیط خانه به سرعت رشد و توسعه پیدا کند و با شرایطی نظیر نور کم و همچنین محیط های سرد و خشک سازگاری داشته باشد.

 

۴)گیاه آپارتمانی یشم دارای برگ های برجسته، گوشتی و ساقه ی چوبی است. با گذشت زمان و افزایش سن گیاه، از گیاه مذکور یک درختچه ی کوچک شکل می گیرد.

گیاه یشم از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما در هر گونه شرایط محیطی قابلیت رشد را دارا بوده و با توجه به برگ های گوشتی ای که دارد می تواند آب را ذخیره نموده و در تنش خشکی از آن استفاده نماید.

در حالت ایده ال و یا نرمال، گیاه آپارتمانی یشم نور غیر مستقیم خورشید را طالب است و با توجه به این موضوع، گیاه یشم نیز در شرایط نوری کم نیز به رشد خود ادامه می دهد.

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

چهار گیاه سرما دوستگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز10/5/2022با رسیدن فصل سرما و کاهش شدید دما در کشور که از فصل پاییز آغاز و در فصل زمستان به اوج خود می رسد بسی... با رسیدن فصل سرما و کاهش شدید دما در کشور که از فصل پاییز آغاز و در فصل زمستان به اوج خود می رسد بسیاری از دوست داران گیاهان آپارتمانی تمایل دارند تا گیاهی را خریداری کنند که با شرایط فصلی وفق پیدا کرده و مقاوم باشد و از طرفی بتواند در محیط های سرد، تاریک (با توجه به کاهش لوکس نوری در فصل زمستان) و خشک رشد کند..از این رو بسیاری از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما وجود دارند که حتی افراد مبتدی به سادگی می توانند آن ها را پرورش داده و از دیدن آنها در فضای خانه ی خود لذت ببرند.۱) زاموفیلیا که در خارج از کشور به نام سرخس Arum نیز شناخته می شود به علت داشتن شاخه و برگ ها سبز درخشان، از محبوبیت بسیار زیادی در بین دوست داران گل و گیاه برخوردار می باشد.گیاه زاموفیلیا دارای زیبایی منحصر به فردی بوده و اغلب از آن برای زیباسازی دکوراسیون خانه استفاده می شود. زاموفیلیا از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما توانایی آن را دارد که در هر نقطه ای از خانه قرار بگیرد به رشد و نمو خود ادامه دهد.زاموفیلیا ، در شرایط نوری کم زنده مانده و به آسانی می تواند محیط های سرد و بیش از حد مرطوب را تحمل نماید.البته ناگفته نماند که نور ناچیز، سبب می شود گیاه تنها زنده مانده و از رشد زیادی برخوردار نباشد. از طرفی دیگر گیاه آپارتمانی زاموفیلیا هرگز نباید در معرض مستقیم نور خورشید باشد زیرا این امر سبب می شود شاخه و برگ های درخشان گیاه کمی حالت سوختگی پیدا کرده و حتی گاهی اوقات شما شاهد زردی برگ زاموفیلیا خود باشید.۲) پر سیاوشان به آسانی و با توجه به حالتی که در شاخه و برگ های آن وجود دارد، برای همگان قابل تشخیص است.اگر به دنبال آن هستید تا یک نوع از گیاهان آپارتمانی مقاوم را خریداری کنید که بتواند شرایط نوری کم را تحمل و با درجه حرارت پایین و رطوبت نامناسب سازگاری داشته باشد، گیاه پر سیاوشان انتخاب مناسبی جهت خرید شما خواهد بود زیرا این گیاه آپارتمانی حتی با نور کم هم می تواند به رشد خود ادامه دهد.تابش مستقیم نور خورشید به گیاه در فصل زمستان سبب سوختن شاخه و برگ های پر سیاوشان می شود در نتیجه محل نگهداری گیاه مذکور در خانه، نقطه ایست که نور در آن بسیار کم باشد.۳) آگلونما از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما به لحاظ ژنتیک، مناسب آب و هوای گرم می باشد با این حال گیاه آگلونما این قابلیت را داشته که در محیط خانه به سرعت رشد و توسعه پیدا کند و با شرایطی نظیر نور کم و همچنین محیط های سرد و خشک سازگاری داشته باشد. ۴)گیاه آپارتمانی یشم دارای برگ های برجسته، گوشتی و ساقه ی چوبی است. با گذشت زمان و افزایش سن گیاه، از گیاه مذکور یک درختچه ی کوچک شکل می گیرد.گیاه یشم از گیاهان آپارتمانی مقاوم به سرما در هر گونه شرایط محیطی قابلیت رشد را دارا بوده و با توجه به برگ های گوشتی ای که دارد می تواند آب را ذخیره نموده و در تنش خشکی از آن استفاده نماید.در حالت ایده ال و یا نرمال، گیاه آپارتمانی یشم نور غیر مستقیم خورشید را طالب است و با توجه به این موضوع، گیاه یشم نیز در شرایط نوری کم نیز به رشد خود ادامه می دهد. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید