آزالیا

سه شنبه 19 شهریور 1398 1255 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گل آزالیا در اصل گیاه خانگی نیست. گل باغچه و بالکن و فضای باز است.

 اگر می‌خواهید در خانه گل آزالیا نگه دارید باید به فکر یک نسیم دائمی نیز باشید. حتی در طول شب هم شما باید پنجره را باز نگه دارید پس باید‌ در بالکن یا تراس یا راه پله نگهدرای شود.

لازم است برای ظهور غنچه‌ها، محیط کمی سرد باشد. این گیاه در ماه‌های پاییز و زمستان شکوفه می‌دهد.

در ماه اسفند تا اوایل اردیبهشت، گلدان را عوض کرده و به یک گلخانه یا اتاق کمی خنک ببرید. در ماه‌های اردیبهشت تا خرداد در سایه قرار دهید.

این گیاهان محیط گرم را دوست ندارند.

تمام آزالیاها نسبت به سرمای زمستان مقاوم هستند. حتماً از گلدان‌های سفالی استفاده کنید تا ریشه‌ها را از سرما محافظت کنند.

 

این گیاه در بین طرفداران بنسای بسیار پرطرفدار است. درنهایت اینکه به نور بسیار زیاد نیاز دارد.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

آزالیاگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز9/10/2019گل آزالیا در اصل گیاه خانگی نیست. گل باغچه و بالکن و فضای باز است. اگر می‌خواهید در خانه گ... گل آزالیا در اصل گیاه خانگی نیست. گل باغچه و بالکن و فضای باز است. اگر می‌خواهید در خانه گل آزالیا نگه دارید باید به فکر یک نسیم دائمی نیز باشید. حتی در طول شب هم شما باید پنجره را باز نگه دارید پس باید‌ در بالکن یا تراس یا راه پله نگهدرای شود.لازم است برای ظهور غنچه‌ها، محیط کمی سرد باشد. این گیاه در ماه‌های پاییز و زمستان شکوفه می‌دهد.در ماه اسفند تا اوایل اردیبهشت، گلدان را عوض کرده و به یک گلخانه یا اتاق کمی خنک ببرید. در ماه‌های اردیبهشت تا خرداد در سایه قرار دهید.این گیاهان محیط گرم را دوست ندارند.تمام آزالیاها نسبت به سرمای زمستان مقاوم هستند. حتماً از گلدان‌های سفالی استفاده کنید تا ریشه‌ها را از سرما محافظت کنند. این گیاه در بین طرفداران بنسای بسیار پرطرفدار است. درنهایت اینکه به نور بسیار زیاد نیاز دارد.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید