درباره فیتونیا ...

شنبه 30 شهریور 1398 1203 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

این گیاه زیبا به لحاظ نوری به نور متوسط نیاز داره. در محیط آپارتمانی با نور نسبتا خوب هم میتونه به زندگیش ادامه بده اما هر چقدر نور مناسب تر باشه شرایط رشد گیاه بهتر خواهد بود.

بهترین میزان نور برای فیتونیا نور فیلتر شده پنجره جنوبی یا شرقی با فاصله ی یک متری هست.

اگر به فیتونیا کم آبی و خشکی وارد بشه خیلی زود گیاه پژمرده و بی جان میشه و اگر گیاه رو غرق آب کنید خاک گیاه لجنی و باتلاقی میشه و ریشه ها بسرعت لهیده خواهند شد.

پس شما در زمستان هفته ای یکبار و در تابستان هفته ای دو الی سه بار به فیتونیا آب بدید. برای غبار پاشی هم در زمستان دو هفته ای یکبار و در تابستان یک روز در میان گیاه رو با غبارپاشی مرطوب کنید. یادتون باشه اگر دیدید لبه های برگ گیاه فیتونیای شما چروکیده شده نشانگر خشکی هوای محیطه و شما باید هرچه زودتر گیاه رو غبار پاشی کنید.

فیتونیا برای رشد مطلوب نیاز به خاک قلیایی داره

ایده آل ترین دما براش 18 تا 24 است.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

درباره فیتونیا ...گلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز9/21/2019این گیاه زیبا به لحاظ نوری به نور متوسط نیاز داره. در محیط آپارتمانی با نور نسبتا خوب هم میتونه به ز... این گیاه زیبا به لحاظ نوری به نور متوسط نیاز داره. در محیط آپارتمانی با نور نسبتا خوب هم میتونه به زندگیش ادامه بده اما هر چقدر نور مناسب تر باشه شرایط رشد گیاه بهتر خواهد بود.بهترین میزان نور برای فیتونیا نور فیلتر شده پنجره جنوبی یا شرقی با فاصله ی یک متری هست.اگر به فیتونیا کم آبی و خشکی وارد بشه خیلی زود گیاه پژمرده و بی جان میشه و اگر گیاه رو غرق آب کنید خاک گیاه لجنی و باتلاقی میشه و ریشه ها بسرعت لهیده خواهند شد.پس شما در زمستان هفته ای یکبار و در تابستان هفته ای دو الی سه بار به فیتونیا آب بدید. برای غبار پاشی هم در زمستان دو هفته ای یکبار و در تابستان یک روز در میان گیاه رو با غبارپاشی مرطوب کنید. یادتون باشه اگر دیدید لبه های برگ گیاه فیتونیای شما چروکیده شده نشانگر خشکی هوای محیطه و شما باید هرچه زودتر گیاه رو غبار پاشی کنید.فیتونیا برای رشد مطلوب نیاز به خاک قلیایی دارهایده آل ترین دما براش 18 تا 24 است.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید