دراسنا کامپکت

جمعه 5 مهر 1398 1259 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

دراسنا کامپکت یکی از گیاهان بسیار مقاوم و ماندگار مناسب برای آپارتمان است که خودش را به راحتی با هر آب و هوایی سازگار میسازد. دراسنا کامپکت دارای شکل ظاهری بسیار زیبا با برگ هایی به رنگ سبز پر رنگ و متراکم است که این موارد جلوه ای خاص به این گیاه بخشیده است.

و جالب است که بدانید نام این گیاه یعنی دراسنا کامپکت به دلیل شکل ظاهری آن انتخاب شده است.

شرایط نگهداری دراسنا کامپکت: 

دراسنا کامپکت برای رشد و ادامه ی حیات خود به سایه ای ملایم و مناسب احتیاج دارد.اما با بسیاری از آب و هوا ها سازگار میشود. در محیط خانه و در گلخانه و آفتاب کامل نیز رشد خواهد کرد.

این گیاه به گرمای متوسطی احتیاج دارد و نباید گلدان آن را در محیطی با  سردی زیاد  قرار داد.

دراسنا کامپکت به آبیاری منظم و مناسب نیاز دارد. بهتر است خاک رویی در فاصله ی بین دو آبیاری خشک گردد (به خصوص در زمستان) و سپس اقدام به آبیاری نمود. می توان رطوبت گیاه را با استفاده از مه پاش و اسپری آب بر روی برگ های گیاه حفظ نمود.
دراسنا در محیط های آپارتمانی دارای رشد کمی میباشد در نتیجه بهتر است به صورت مرتب از کود های کامل گیاهی استفاده کنید.

 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

دراسنا کامپکتگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز9/27/2019دراسنا کامپکت یکی از گیاهان بسیار مقاوم و ماندگار مناسب برای آپارتمان است که خودش را به راحتی با هر ... دراسنا کامپکت یکی از گیاهان بسیار مقاوم و ماندگار مناسب برای آپارتمان است که خودش را به راحتی با هر آب و هوایی سازگار میسازد. دراسنا کامپکت دارای شکل ظاهری بسیار زیبا با برگ هایی به رنگ سبز پر رنگ و متراکم است که این موارد جلوه ای خاص به این گیاه بخشیده است.و جالب است که بدانید نام این گیاه یعنی دراسنا کامپکت به دلیل شکل ظاهری آن انتخاب شده است.شرایط نگهداری دراسنا کامپکت: دراسنا کامپکت برای رشد و ادامه ی حیات خود به سایه ای ملایم و مناسب احتیاج دارد.اما با بسیاری از آب و هوا ها سازگار میشود. در محیط خانه و در گلخانه و آفتاب کامل نیز رشد خواهد کرد.این گیاه به گرمای متوسطی احتیاج دارد و نباید گلدان آن را در محیطی با  سردی زیاد  قرار داد.دراسنا کامپکت به آبیاری منظم و مناسب نیاز دارد. بهتر است خاک رویی در فاصله ی بین دو آبیاری خشک گردد (به خصوص در زمستان) و سپس اقدام به آبیاری نمود. می توان رطوبت گیاه را با استفاده از مه پاش و اسپری آب بر روی برگ های گیاه حفظ نمود.دراسنا در محیط های آپارتمانی دارای رشد کمی میباشد در نتیجه بهتر است به صورت مرتب از کود های کامل گیاهی استفاده کنید. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید