روش نگهداری از گیاه بنجامین

پنج شنبه 17 بهمن 1398 1604 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گیاه بنجامین غرور و صلابت خاصی به خانه شما می بخشد و حس طراوت و شادابی را به همراه می آورد. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که در نگهداری از گیاهان آپارتمانی تازه کار هستید ، نگهداری از بنجامین را توصیه نمی کنیم ولی با این حال می توانید ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید تا با نگهداری این گیاه در آپارتمان هر چه بیشتر آشنا شوید.

گیاه بنجامین بومی جنوب و جنوب شرقی قاره آسیا و اروپا می باشد و چون در شرایط مرطوب و استوایی به خوبی رشد می کند، می توانید این گیاه را در پاسیو و آپارتمان نیز به راحتی آن را پرورش دهید.

این گیاه به رنگ سبز روشن و براق می باشد و گیاه آن بیضی شکل و نوک تیز است و شاخه ای آن آبشاری و آویزان است.

شرایط نگهداری این گیاه:

نور: نباید نور مستقیم به گیاه بنجامین بتابد و بهترین حالت برای این گیاه نور جنوبی می باشد. این گیاه بسیار حساس است و از تکان دادن گلدان آن تا حد ممکن بپرهیزید.

دما: دمای مناسب برای این گیاه بین 15 تا 24 درجه سانتیگراد است و به سرما حساس می باشد

خاک: مخلوط خاک برگ، خاک ماسه و خاک برگ مناسب ترین خاک برای این گیاه است


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

روش نگهداری از گیاه بنجامینگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز2/6/2020گیاه بنجامین غرور و صلابت خاصی به خانه شما می بخشد و حس طراوت و شادابی را به همراه می آورد. اگر شما ... گیاه بنجامین غرور و صلابت خاصی به خانه شما می بخشد و حس طراوت و شادابی را به همراه می آورد. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که در نگهداری از گیاهان آپارتمانی تازه کار هستید ، نگهداری از بنجامین را توصیه نمی کنیم ولی با این حال می توانید ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید تا با نگهداری این گیاه در آپارتمان هر چه بیشتر آشنا شوید.گیاه بنجامین بومی جنوب و جنوب شرقی قاره آسیا و اروپا می باشد و چون در شرایط مرطوب و استوایی به خوبی رشد می کند، می توانید این گیاه را در پاسیو و آپارتمان نیز به راحتی آن را پرورش دهید.این گیاه به رنگ سبز روشن و براق می باشد و گیاه آن بیضی شکل و نوک تیز است و شاخه ای آن آبشاری و آویزان است.شرایط نگهداری این گیاه:نور: نباید نور مستقیم به گیاه بنجامین بتابد و بهترین حالت برای این گیاه نور جنوبی می باشد. این گیاه بسیار حساس است و از تکان دادن گلدان آن تا حد ممکن بپرهیزید.دما: دمای مناسب برای این گیاه بین 15 تا 24 درجه سانتیگراد است و به سرما حساس می باشدخاک: مخلوط خاک برگ، خاک ماسه و خاک برگ مناسب ترین خاک برای این گیاه است5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید