گلهای رنگارنگ اطلسی

دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 2293 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گل اطلسی از گل های زیبا و جذابی است کە در حیاط و داخل خانە یا فضای باز کنار شمعدانی و گل رز میتواند کاشتە شود. گیاه اطلسی دارای گل های شیپوری بە رنگ های سفید،صورتی،زرد، آبی و بنفش و اغلب دو رنگ هستند که زیبایی خیره کننده ای را برای محیط به ارمغان می آورند.

گل اطلسی عطر بسیار ملایمی دارد کە در شب احساس می شود.از اوایل خرداد تا آبان ماە بە گل می نشیند.

 

آبیاری گل اطلسی: برای افزایش تعداد گل ها و عمر گل ها به آبیاری منظم نیاز داردو خاک نباید خشک شود.

در تابستان کە گل را در حیاط یا تراس نگە می دارید بە صورت روزانە بە آن آب بدهید ودر زمستان هفتە ای دو بار کافی است.

در تابستان صبح زود و شب ها کە نور خورشید وجود ندارد حتما گل اطلسی را با آبپاشی کردن خنک کنید.

 

نور مناسب گل اطلسی: اطلسی بە مکان پرنور با 5ساعت نور مستقیم آفتاب در طی روز نیاز دارد.

 

خاک مناسب گل اطلسی: خاک غنی با زهکش مناسب که رطوبت منظم داشتە باشد برای این گیاە بهترین است. خاک برگ و خاک رس وماسە خاک مناسبی برای اطلسی است.

اطلسی پس از گل دادن بە کود نیاز دارد و هر ماە از کود 10-10-10 درصد استفادە کنید.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گلهای رنگارنگ اطلسیگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز5/4/2020گل اطلسی از گل های زیبا و جذابی است کە در حیاط و داخل خانە یا فضای باز کنار شمعدانی و گل رز میتواند ... گل اطلسی از گل های زیبا و جذابی است کە در حیاط و داخل خانە یا فضای باز کنار شمعدانی و گل رز میتواند کاشتە شود. گیاه اطلسی دارای گل های شیپوری بە رنگ های سفید،صورتی،زرد، آبی و بنفش و اغلب دو رنگ هستند که زیبایی خیره کننده ای را برای محیط به ارمغان می آورند.گل اطلسی عطر بسیار ملایمی دارد کە در شب احساس می شود.از اوایل خرداد تا آبان ماە بە گل می نشیند. آبیاری گل اطلسی: برای افزایش تعداد گل ها و عمر گل ها به آبیاری منظم نیاز داردو خاک نباید خشک شود.در تابستان کە گل را در حیاط یا تراس نگە می دارید بە صورت روزانە بە آن آب بدهید ودر زمستان هفتە ای دو بار کافی است.در تابستان صبح زود و شب ها کە نور خورشید وجود ندارد حتما گل اطلسی را با آبپاشی کردن خنک کنید. نور مناسب گل اطلسی: اطلسی بە مکان پرنور با 5ساعت نور مستقیم آفتاب در طی روز نیاز دارد. خاک مناسب گل اطلسی: خاک غنی با زهکش مناسب که رطوبت منظم داشتە باشد برای این گیاە بهترین است. خاک برگ و خاک رس وماسە خاک مناسبی برای اطلسی است.اطلسی پس از گل دادن بە کود نیاز دارد و هر ماە از کود 10-10-10 درصد استفادە کنید.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید