گیاه و نور مصنوعی

جمعه 30 خرداد 1399 1511 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

خیلی از ما علاقه شدیدی به نگهداری گل و گیاه در خانه داریم ولی به علت نداشتن نور کافی دچار تردید میشویم ، شما علاوه بر انتحاب گیاهان مناسب و مقاوم به نور کم میتونید از نور مصنوعی برای گل های آپارتمانی و هم چراغ رشد گیاه هم استفاده کنید. تکنولوژی نور مصنوعی برای خانه هایی که نورگیری خوبی ندارند و خیلی دوست دارند که گل و گیاه پرورش بدهند مناسب است و نیاز های نوری گیاه را میتوانند با این روش برطرف کنند.

 برای تامین نور گیاهان به صورت مصنوعی گیاهان باید در فاصله ۱۵ تا ۳۰ سانتی متری از منبع نور قرار داشته باشند.

در فاصله های بیشتر از این مقدار میزان نور به شدت افت پیدا میکند.

 

در صورتی که گیاه به صورت عمودی در زیر لامپ قرار بگیرد بیشترین نور را دریافت میکند.

همچنین میتوان از سطوح بازتابنده برای استفاده حداکثری از نور بهره برد.

بهترین مدت نوردهی مصنوعی برای گیاهانی که نور طبیعی دریافت نمی کنند باید به مدت ۱۶ تا ۱۸ ساعت صورت بگیرد.

در صورتی که گیاه نور طبیعی را نیز در کنار نور مصنوعی دریافت میکند این زمان میتواند به ۱۲ ساعت کاهش پیدا کند (برای بهترین رشد).

همچنین بهترین زمان برای نور مصنوعی گیاه ، در زمان روشنایی روز است.

نوردهی در زمان تاریکی و غروب خورشید تاثیر کمتری خواهد داشت. 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه و نور مصنوعیگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز6/19/2020خیلی از ما علاقه شدیدی به نگهداری گل و گیاه در خانه داریم ولی به علت نداشتن نور کافی دچار تردید میشو... خیلی از ما علاقه شدیدی به نگهداری گل و گیاه در خانه داریم ولی به علت نداشتن نور کافی دچار تردید میشویم ، شما علاوه بر انتحاب گیاهان مناسب و مقاوم به نور کم میتونید از نور مصنوعی برای گل های آپارتمانی و هم چراغ رشد گیاه هم استفاده کنید. تکنولوژی نور مصنوعی برای خانه هایی که نورگیری خوبی ندارند و خیلی دوست دارند که گل و گیاه پرورش بدهند مناسب است و نیاز های نوری گیاه را میتوانند با این روش برطرف کنند. برای تامین نور گیاهان به صورت مصنوعی گیاهان باید در فاصله ۱۵ تا ۳۰ سانتی متری از منبع نور قرار داشته باشند.در فاصله های بیشتر از این مقدار میزان نور به شدت افت پیدا میکند. در صورتی که گیاه به صورت عمودی در زیر لامپ قرار بگیرد بیشترین نور را دریافت میکند.همچنین میتوان از سطوح بازتابنده برای استفاده حداکثری از نور بهره برد.بهترین مدت نوردهی مصنوعی برای گیاهانی که نور طبیعی دریافت نمی کنند باید به مدت ۱۶ تا ۱۸ ساعت صورت بگیرد.در صورتی که گیاه نور طبیعی را نیز در کنار نور مصنوعی دریافت میکند این زمان میتواند به ۱۲ ساعت کاهش پیدا کند (برای بهترین رشد).همچنین بهترین زمان برای نور مصنوعی گیاه ، در زمان روشنایی روز است.نوردهی در زمان تاریکی و غروب خورشید تاثیر کمتری خواهد داشت. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید