نکات نگهداری آنتوریوم

شنبه 11 مرداد 1399 1174 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گیاه آنتوریوم به سرما، آب سنگین و نمک دار حساس است. پس برای آبیاری از آب بدون املاح یا همان آب جوشیده سرد شده یا آبی که چند ساعتی کنار گذاشتید تا کلر آب از بین برود استفاده کنید.

آنتوریوم را جوری آبیاری کنید که خاکش همیشه خیس باشد.

 در عوض باید حواستان به زهکشی گلدان هم باشد که آب اضافه ازش خارج بشود.

 زمستان و وقتی که هوا سرد میشود چند هفته ای به گیاه استراحت بدهید و آبیاری را کم کنید و به جای نسبتا گرمتری انتقال بدهید تا گیاه تان برای بهار و گلدهی دوباره خودش را آماده کند.

 آنتوریوم نور متوسط نیاز دارد پس جلوی آفتاب مستقیم قرارش ندهید.

خاک آنتوریوم هم ترکیب ماسه شسته و خاک برگ و کمی خاک باغچه باشد. برای تکثیر آنتوریوم هم هر وقت از کناره های گلدان برگهای جدید ظاهر شدند بعد از اینکه کمی رشد کردند میتوانید به آرامی جدا کنید و در گلدان دیگری بکارید🏝.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

نکات نگهداری آنتوریومگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز8/1/2020گیاه آنتوریوم به سرما، آب سنگین و نمک دار حساس است. پس برای آبیاری از آب بدون املاح یا همان آب جوشید... گیاه آنتوریوم به سرما، آب سنگین و نمک دار حساس است. پس برای آبیاری از آب بدون املاح یا همان آب جوشیده سرد شده یا آبی که چند ساعتی کنار گذاشتید تا کلر آب از بین برود استفاده کنید.آنتوریوم را جوری آبیاری کنید که خاکش همیشه خیس باشد. در عوض باید حواستان به زهکشی گلدان هم باشد که آب اضافه ازش خارج بشود. زمستان و وقتی که هوا سرد میشود چند هفته ای به گیاه استراحت بدهید و آبیاری را کم کنید و به جای نسبتا گرمتری انتقال بدهید تا گیاه تان برای بهار و گلدهی دوباره خودش را آماده کند. آنتوریوم نور متوسط نیاز دارد پس جلوی آفتاب مستقیم قرارش ندهید.خاک آنتوریوم هم ترکیب ماسه شسته و خاک برگ و کمی خاک باغچه باشد. برای تکثیر آنتوریوم هم هر وقت از کناره های گلدان برگهای جدید ظاهر شدند بعد از اینکه کمی رشد کردند میتوانید به آرامی جدا کنید و در گلدان دیگری بکارید🏝.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید