گیاه لاله

چهار شنبه 20 اسفند 1399 1093 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

لاله یک گل دائمی نیست پس نباید انتظار داشته باشید این گل همیشه بماند، دوام گل نهایتا یک ماه میباشد اما بعد از، از بین رفتن گل، پیاز آن را از خاک در بیاورید و ساقه آن را قطع کنید. پیاز را در محلی خشک و تاریک بگذارید و سال دیگر نیز میتوانید آن را کاشته . گل دادن آن را مشاهده کنید.

 

لازم است بدانید اگر پیاز لاله شما، از انواع لاله هلندی است فقط برای دوسال به شما گل میدهد و تکثیر نمیشود. چون در هلند پیازها را عقیم میکنند. اما اگر پیاز شما ایرانی است هر سال گل داده و پیازها نیز زیاد میشوند.

 

خاک مناسب برای این گل باید تا حد امکان سبک باشد، بنابراین اضافه کردن ماسه و شن به خاک گلدان توصیه میشود.

گل لاله نسبت به سرما مقاوم است. دمای مناسب برای ریشه‌دهی پیاز این گل، ۹ درجه و برای رشد گیاه ۱۸-۱۵ درجه سانتیگراد است.

اگر پیاز‌های لاله را برای سال آینده دوباره استفاده کنید، لازم است در زمان رویش در بهار با استفاده از کودهای عمومی موجود در بازار تغذیه گیاه صورت گیرد.

لاله به نور زیادی نیاز دارد مخصوصا در زمان گلدهی، پس اگر درون منزل نگهداری میکنید پرنورترین مکان را برای این گل زیبا انتخاب کنید مثلا کنار پنجره جنوبی


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه لالهگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز3/10/2021لاله یک گل دائمی نیست پس نباید انتظار داشته باشید این گل همیشه بماند، دوام گل نهایتا یک ماه میباشد ا... لاله یک گل دائمی نیست پس نباید انتظار داشته باشید این گل همیشه بماند، دوام گل نهایتا یک ماه میباشد اما بعد از، از بین رفتن گل، پیاز آن را از خاک در بیاورید و ساقه آن را قطع کنید. پیاز را در محلی خشک و تاریک بگذارید و سال دیگر نیز میتوانید آن را کاشته . گل دادن آن را مشاهده کنید. لازم است بدانید اگر پیاز لاله شما، از انواع لاله هلندی است فقط برای دوسال به شما گل میدهد و تکثیر نمیشود. چون در هلند پیازها را عقیم میکنند. اما اگر پیاز شما ایرانی است هر سال گل داده و پیازها نیز زیاد میشوند. خاک مناسب برای این گل باید تا حد امکان سبک باشد، بنابراین اضافه کردن ماسه و شن به خاک گلدان توصیه میشود.گل لاله نسبت به سرما مقاوم است. دمای مناسب برای ریشه‌دهی پیاز این گل، ۹ درجه و برای رشد گیاه ۱۸-۱۵ درجه سانتیگراد است.اگر پیاز‌های لاله را برای سال آینده دوباره استفاده کنید، لازم است در زمان رویش در بهار با استفاده از کودهای عمومی موجود در بازار تغذیه گیاه صورت گیرد.لاله به نور زیادی نیاز دارد مخصوصا در زمان گلدهی، پس اگر درون منزل نگهداری میکنید پرنورترین مکان را برای این گل زیبا انتخاب کنید مثلا کنار پنجره جنوبی5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید