کالاته آ

دوشنبه 4 مرداد 1400 877 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گیاه کالاتیا سندرینا یکی از گیاهان آپارتمانی زیبایی است که به دلیل شکل خاص برگ‌ها و رنگ تیره و روشن آنها محبوبیت بسیاری دارد .

به گیاه کالاتیا یندرینا در ایران، گل کالاته آ هم گفته می‌شود. برگ‌های تیره این نوع کالاتیا با طرح‌های ظریف صورتی رنگ روی خود، آن را بسیار زیبا و منحصربه فرد کرده است. او هم مانند سایر اعضای خانواده کالاتیا، در روز برای جذب بیشتر نور خورشید برگ‌های خود را باز کرده و در شب قبل از خوابیدن، آن ها را جمع می‌کند! روش نگهداری کالاتیا بسیار ساده است پس می‌تواند یک هدیه مناسب برای هر فردی باشد.

شرایط مناسب نگهداری:

نور غیرمستقیم و کافی خورشید برای او نیاز است. او به هوای گرم و مرطوب هم بسیار علاقه دارد. اگر برگ‌های گیاه کالاتیا کمی گرد و غبار گرفت، می‌توانید آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. سعی کنید رطوبت هوای اطراف کالاتیا را همیشه حفظ کنید. برای این کار می‌توانید از غبارپاشی هفتگی نیز استفاده نمایید.

فراموش نکنید که

نور مستقیم خورشید باعث از بین رفتن طرح زیبای برگ‌های گیاه کالاتیا سندرینا می‌شود.

 

✅در معرض قرار گرفتن این گیاه برای کودکان و حیوانات خانگی مانند سگ و گربه خطری نخواهد داشت.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

کالاته آگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز7/26/2021گیاه کالاتیا سندرینا یکی از گیاهان آپارتمانی زیبایی است که به دلیل شکل خاص برگ‌ها و رنگ تیره و ... گیاه کالاتیا سندرینا یکی از گیاهان آپارتمانی زیبایی است که به دلیل شکل خاص برگ‌ها و رنگ تیره و روشن آنها محبوبیت بسیاری دارد .به گیاه کالاتیا یندرینا در ایران، گل کالاته آ هم گفته می‌شود. برگ‌های تیره این نوع کالاتیا با طرح‌های ظریف صورتی رنگ روی خود، آن را بسیار زیبا و منحصربه فرد کرده است. او هم مانند سایر اعضای خانواده کالاتیا، در روز برای جذب بیشتر نور خورشید برگ‌های خود را باز کرده و در شب قبل از خوابیدن، آن ها را جمع می‌کند! روش نگهداری کالاتیا بسیار ساده است پس می‌تواند یک هدیه مناسب برای هر فردی باشد.شرایط مناسب نگهداری:نور غیرمستقیم و کافی خورشید برای او نیاز است. او به هوای گرم و مرطوب هم بسیار علاقه دارد. اگر برگ‌های گیاه کالاتیا کمی گرد و غبار گرفت، می‌توانید آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. سعی کنید رطوبت هوای اطراف کالاتیا را همیشه حفظ کنید. برای این کار می‌توانید از غبارپاشی هفتگی نیز استفاده نمایید.فراموش نکنید کهنور مستقیم خورشید باعث از بین رفتن طرح زیبای برگ‌های گیاه کالاتیا سندرینا می‌شود. ✅در معرض قرار گرفتن این گیاه برای کودکان و حیوانات خانگی مانند سگ و گربه خطری نخواهد داشت.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید