نخل کنتیا

دوشنبه 8 شهریور 1400 725 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گیاه کنتیا نور غیر مستقیم خورشید را ترجیح می دهند. گیاه را در معرض آفتاب مستقیم قرار ندهید ، مگر اینکه به عنوان نهال در معرض آفتاب قرار گیرد. در حالی که آنها می توانند در شرایط کم نور رشد کنند ، اگر نور بیشتری بگیرند شاخ و برگ بیشتری خواهید داشت.

کنتیا را هر هفته در تابستان آبیاری کنید ، اجازه دهید خاک بین دو آبیاری خشک شود. اجازه ندهید در آب بنشیند. زهکشی کامل ضروری است. خوب است کنتیا خود را غبارپاشی کنید. اگر هوا خیلی خشک باشد یا به اندازه کافی آب نگیرد ، برگهای قهوه ای خواهید دید. اگر زیاد آبیاری آن را انجام دهید ، ممکن است نوک برگها زرد رنگ مشاهده شود که می تواند به لکه زرد تبدیل شود.

 

نکات مهم :

کود خوب برای جلوگیری از زردی برگ کنتیا ضروری است و می توان برگهای مرده را از بین ببرد. کنتیا را کوتاه نکنید وگرنه می میرد. این درخت هنگام رشد برای ایجاد سایبان کامل از فضای اتاق قدردانی خواهد کرد – سعی کنید آن را در محلی قرار دهید که افراد وسوسه نشوند تا شاخ و برگ گیاه را بکشند. در صورت امکان ، گیاه را برای ماههای تابستان به یک مکان سایه دار منتقل کنید و آب و کود را افزایش دهید.

 

شپشک های پوستی و کنه های عنکبوتی رایج ترین آفات نخل کنتیا هستند. هنگام درمان کنتیا برای این آفات بهتر است از مصرف هر نوع محصول حاوی الکل خودداری کنید. به جای آن از صابون حشره کش یا روغن چریش استفاده کنید. سطح برگ ها را یک بار در ماه با اسپری آب و پارچه مرطوب تمیز کنید تا گرد و غبار از بین برود و از مایت عنکبوت جلوگیری کند.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

نخل کنتیاگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز8/30/2021گیاه کنتیا نور غیر مستقیم خورشید را ترجیح می دهند. گیاه را در معرض آفتاب مستقیم قرار ندهید ، مگر این... گیاه کنتیا نور غیر مستقیم خورشید را ترجیح می دهند. گیاه را در معرض آفتاب مستقیم قرار ندهید ، مگر اینکه به عنوان نهال در معرض آفتاب قرار گیرد. در حالی که آنها می توانند در شرایط کم نور رشد کنند ، اگر نور بیشتری بگیرند شاخ و برگ بیشتری خواهید داشت.کنتیا را هر هفته در تابستان آبیاری کنید ، اجازه دهید خاک بین دو آبیاری خشک شود. اجازه ندهید در آب بنشیند. زهکشی کامل ضروری است. خوب است کنتیا خود را غبارپاشی کنید. اگر هوا خیلی خشک باشد یا به اندازه کافی آب نگیرد ، برگهای قهوه ای خواهید دید. اگر زیاد آبیاری آن را انجام دهید ، ممکن است نوک برگها زرد رنگ مشاهده شود که می تواند به لکه زرد تبدیل شود. نکات مهم :کود خوب برای جلوگیری از زردی برگ کنتیا ضروری است و می توان برگهای مرده را از بین ببرد. کنتیا را کوتاه نکنید وگرنه می میرد. این درخت هنگام رشد برای ایجاد سایبان کامل از فضای اتاق قدردانی خواهد کرد – سعی کنید آن را در محلی قرار دهید که افراد وسوسه نشوند تا شاخ و برگ گیاه را بکشند. در صورت امکان ، گیاه را برای ماههای تابستان به یک مکان سایه دار منتقل کنید و آب و کود را افزایش دهید. شپشک های پوستی و کنه های عنکبوتی رایج ترین آفات نخل کنتیا هستند. هنگام درمان کنتیا برای این آفات بهتر است از مصرف هر نوع محصول حاوی الکل خودداری کنید. به جای آن از صابون حشره کش یا روغن چریش استفاده کنید. سطح برگ ها را یک بار در ماه با اسپری آب و پارچه مرطوب تمیز کنید تا گرد و غبار از بین برود و از مایت عنکبوت جلوگیری کند.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید