گیاه سینگونیوم

سه شنبه 13 مهر 1400 640 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

سینگونیوم گیاهی زیباست که انواع مختلفی دارد. گیاه سینگونیوم گیاهی هوازی است که دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح می‌باشد. سینگونیوم را می‌توانید در خانه نگهداری کنید به شرطی که از نور مستقیم دور بماند و رطوبت لازم برای آن تامین شود.

 

اما منظور از اینکه این گیاه هوازیست چیست، یعنی بر روی بدنه گیاهان دیگر (اغلب درختان) رشد می‌کند و آن‌ها را به عنوان میزبان، برای داشتن تکیه گاه و زیستگاه مناسب انتخاب می‌کند. البته سینگونیوم‌ها انگل نیستند، چون صرفا از میزبان به عنوان تکیه گاه استفاده می‌کنند و اثر منفی بر روی آن‌ها ندارند.

سینگونیوم متعلق به جنگل‌های استوایی و بارانی آمریکای جنوبی و مرکزی است. اما وقتی که به یک گیاه آپارتمانی تبدیل می‌شود، قضیه کمی فرق می‌کند. مهم‌ترین مسئله برای یک سینگونیوم آپارتمانی، تغییرات نور است. آن‌ها را از معرض نور مستقیم دور نگه دارید، بهترین نور برای سینگونیوم نور کم تا متوسط است.این گیاه به کم نوری مقاوم است و جزو گیاهان مقاوم به نور کم به حساب می آید ولی نور زیاد و فیلتر شده باعث رشد بسیار خوب و رنگ بندی زیبا در برگها خواهد شد، توجه داشته باشید که نور زیاد و مستقیم باعث سوختگی برگها میشود. در صورتی که نور کم باشد برگهای گیاه کم رنگ خواهند بود. پس میتوان گفت برای رشد خیلی خوب روزانه حدود ۶ الی ۸ ساعت نور فیلتر شده نیاز دارد تا برگهایی شاداب داشته باشد.

 آبیاری زیاد را دوست ندارد پس بین دو آبیاری اجازه بدهید که خاک گلدان به اندازه یک بند انگشت (۲ الی سه سانتی متر) خشک بشود و سپس اقدام به آبیاری کنید.

دمای مناسب برای نگهداری همان دمای اتاق می باشد ولی حداقل دمای در زمستان ۱۵ درجه سانتی گراد و تابستان ۲۱ درجه می باشد ولی گونه صورتی سینگونیوم عاشق هوای سرد می باشد.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه سینگونیومگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز10/5/2021سینگونیوم گیاهی زیباست که انواع مختلفی دارد. گیاه سینگونیوم گیاهی هوازی است که دارای تنوع زیادی در ر... سینگونیوم گیاهی زیباست که انواع مختلفی دارد. گیاه سینگونیوم گیاهی هوازی است که دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح می‌باشد. سینگونیوم را می‌توانید در خانه نگهداری کنید به شرطی که از نور مستقیم دور بماند و رطوبت لازم برای آن تامین شود. اما منظور از اینکه این گیاه هوازیست چیست، یعنی بر روی بدنه گیاهان دیگر (اغلب درختان) رشد می‌کند و آن‌ها را به عنوان میزبان، برای داشتن تکیه گاه و زیستگاه مناسب انتخاب می‌کند. البته سینگونیوم‌ها انگل نیستند، چون صرفا از میزبان به عنوان تکیه گاه استفاده می‌کنند و اثر منفی بر روی آن‌ها ندارند.سینگونیوم متعلق به جنگل‌های استوایی و بارانی آمریکای جنوبی و مرکزی است. اما وقتی که به یک گیاه آپارتمانی تبدیل می‌شود، قضیه کمی فرق می‌کند. مهم‌ترین مسئله برای یک سینگونیوم آپارتمانی، تغییرات نور است. آن‌ها را از معرض نور مستقیم دور نگه دارید، بهترین نور برای سینگونیوم نور کم تا متوسط است.این گیاه به کم نوری مقاوم است و جزو گیاهان مقاوم به نور کم به حساب می آید ولی نور زیاد و فیلتر شده باعث رشد بسیار خوب و رنگ بندی زیبا در برگها خواهد شد، توجه داشته باشید که نور زیاد و مستقیم باعث سوختگی برگها میشود. در صورتی که نور کم باشد برگهای گیاه کم رنگ خواهند بود. پس میتوان گفت برای رشد خیلی خوب روزانه حدود ۶ الی ۸ ساعت نور فیلتر شده نیاز دارد تا برگهایی شاداب داشته باشد. آبیاری زیاد را دوست ندارد پس بین دو آبیاری اجازه بدهید که خاک گلدان به اندازه یک بند انگشت (۲ الی سه سانتی متر) خشک بشود و سپس اقدام به آبیاری کنید.دمای مناسب برای نگهداری همان دمای اتاق می باشد ولی حداقل دمای در زمستان ۱۵ درجه سانتی گراد و تابستان ۲۱ درجه می باشد ولی گونه صورتی سینگونیوم عاشق هوای سرد می باشد.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید