لیسیانتوس

جمعه 30 مهر 1400 840 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

لیسیانتوس به صورت کلی نماد تشکر و قدردانی است و در گذشته پیام آور محبت بوده است، به همین دلیل از لیسیانتوس برای هدیه به معشوق و قدردانی از او هم استفاده می کنند

اگر لیسیانتوس شاخه بریده را در گلدان مناسب قرار دهید و به آن رسیدگی کنید، حداقل تا 2 هفته باطراوت و سالم باقی خواهد ماند.

لیسیانتوس گلی زیبا با ساقه‌ی متوسط و نازک است که گلبرگ‌های ظریف و نازکی دارد. بر روی هر ساقه‌ی آن دو تا شش عدد گل رشد می‌کند و اندازه‌ی گلبرگ‌های آن بزرگ و دایره شکل است.

درواقع این گل هم به صورت غنچه و هم به صورت شکفته زیبا است و در زمینه‌ی گل آرایی از آن استفاده های زیادی می شود. شکل گل‌ها قیفی یا مخروطی است و انتهای گل‌ها از داخل زرد رنگ است.

لیسیانتوس گلدانی چیزی حدود 60-15 سانتی‌متر رشد می‌کند.

این گل برای نخستین بار در مناطق گرم آمریکای جنوبی، مکزیک، جزایر کارائیب و به طور کلی بخش جنوبی قاره آمریکا کشف شده است.

لیسیانتوس رنگ های متنوعی دارد و از سبز تا سفید موجود است. رنگ های آبی، صورتی، یاسی و بنفش پررنگ، قرمز و صورتی مایل به نارنجی . حتی انواع خاصی از لیسیانتوس وجود دارد که یک گل، گلبرگ‌های دو یا چند رنگ دارد که در اصطلاح به آن‌ها ابلق گفته می‌شود.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

لیسیانتوسگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز10/22/2021لیسیانتوس به صورت کلی نماد تشکر و قدردانی است و در گذشته پیام آور محبت بوده است، به همین دلیل از لیس... لیسیانتوس به صورت کلی نماد تشکر و قدردانی است و در گذشته پیام آور محبت بوده است، به همین دلیل از لیسیانتوس برای هدیه به معشوق و قدردانی از او هم استفاده می کننداگر لیسیانتوس شاخه بریده را در گلدان مناسب قرار دهید و به آن رسیدگی کنید، حداقل تا 2 هفته باطراوت و سالم باقی خواهد ماند.لیسیانتوس گلی زیبا با ساقه‌ی متوسط و نازک است که گلبرگ‌های ظریف و نازکی دارد. بر روی هر ساقه‌ی آن دو تا شش عدد گل رشد می‌کند و اندازه‌ی گلبرگ‌های آن بزرگ و دایره شکل است.درواقع این گل هم به صورت غنچه و هم به صورت شکفته زیبا است و در زمینه‌ی گل آرایی از آن استفاده های زیادی می شود. شکل گل‌ها قیفی یا مخروطی است و انتهای گل‌ها از داخل زرد رنگ است.لیسیانتوس گلدانی چیزی حدود 60-15 سانتی‌متر رشد می‌کند.این گل برای نخستین بار در مناطق گرم آمریکای جنوبی، مکزیک، جزایر کارائیب و به طور کلی بخش جنوبی قاره آمریکا کشف شده است.لیسیانتوس رنگ های متنوعی دارد و از سبز تا سفید موجود است. رنگ های آبی، صورتی، یاسی و بنفش پررنگ، قرمز و صورتی مایل به نارنجی . حتی انواع خاصی از لیسیانتوس وجود دارد که یک گل، گلبرگ‌های دو یا چند رنگ دارد که در اصطلاح به آن‌ها ابلق گفته می‌شود.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید