برگ انحیری

دوشنبه 8 آذر 1400 708 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

برگ انجیری از گیاهانی است که این روزها خیلی روی بورس است و طرفداران زیادی دارد و برای دکوراسیون داخلی از ان استفاده میشود.

این گیاه همراه با برگ های زیبا و چشم نوازش، اصالتا متعلق به مکزیک است.

برگ انجیری می‌تواند در هر بخشی از منزل شما به خوبی رشد کند! اگرچه آن در برابر میزان مختلف نور مقاوم است، اما برای داشتن رشدی سریع‌تر و گیاهی سالم‌تر، بهتر است آن را همواره تحت تابش غیرمستقیم خورشید قرار دهید چون نور زیاد باعث زرد شدن برگ ها و در نتیجه آسیب دیدن گیاه می‌شود. نور خیلی کم هم برای آن خوب نیست، چون باعث کند شدن رشد و یا حتی متوقف شدن آن می‌شود.

برگ انجیری دوست دارد در نیم سایه باشد.

دمای متعادل اتاق و نور نسبتا زیاد خورشید خواسته های این گیاه از شماست.

هرچه دمای محیط بیشتر باشد، نیاز برگ انجیری به آب و رطوبت بیشتر می‌شود.

کمی رطوبت برای خاک گیاه لازم است، به عبارتی دیگر بهتر است بعد از خشک شدن خاک آن را آبیاری کنید تا خیس و غرقاب نشود.

برگ‌های این گیاه کمی برای انسانها و حیوانات خانگی سمی هستند. معمولا خوردن آنها سبب التهاب دهان و معده شده و استفراغ را به همراه خواهد داشت.

پس گیاه را دور از دسترس آن ها قرار دهید.

گیاه برگ انجیری به دلیل داشتن برگ های بزرگ و زیبا میتواند نظر شما را به عنوان یک گیاه آپارتمانی به خودش جلب کند. 


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

برگ انحیریگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز11/29/2021برگ انجیری از گیاهانی است که این روزها خیلی روی بورس است و طرفداران زیادی دارد و برای دکوراسیون داخل... برگ انجیری از گیاهانی است که این روزها خیلی روی بورس است و طرفداران زیادی دارد و برای دکوراسیون داخلی از ان استفاده میشود.این گیاه همراه با برگ های زیبا و چشم نوازش، اصالتا متعلق به مکزیک است.برگ انجیری می‌تواند در هر بخشی از منزل شما به خوبی رشد کند! اگرچه آن در برابر میزان مختلف نور مقاوم است، اما برای داشتن رشدی سریع‌تر و گیاهی سالم‌تر، بهتر است آن را همواره تحت تابش غیرمستقیم خورشید قرار دهید چون نور زیاد باعث زرد شدن برگ ها و در نتیجه آسیب دیدن گیاه می‌شود. نور خیلی کم هم برای آن خوب نیست، چون باعث کند شدن رشد و یا حتی متوقف شدن آن می‌شود.برگ انجیری دوست دارد در نیم سایه باشد.دمای متعادل اتاق و نور نسبتا زیاد خورشید خواسته های این گیاه از شماست.هرچه دمای محیط بیشتر باشد، نیاز برگ انجیری به آب و رطوبت بیشتر می‌شود.کمی رطوبت برای خاک گیاه لازم است، به عبارتی دیگر بهتر است بعد از خشک شدن خاک آن را آبیاری کنید تا خیس و غرقاب نشود.برگ‌های این گیاه کمی برای انسانها و حیوانات خانگی سمی هستند. معمولا خوردن آنها سبب التهاب دهان و معده شده و استفراغ را به همراه خواهد داشت.پس گیاه را دور از دسترس آن ها قرار دهید.گیاه برگ انجیری به دلیل داشتن برگ های بزرگ و زیبا میتواند نظر شما را به عنوان یک گیاه آپارتمانی به خودش جلب کند. 5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید