گل آلسترومریا

یکشنبه 12 دی 1400 690 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

گل آلسترومریا با رنگبندی ملایم و زیبای خودش، محبوبیت خوبی در بین مردم ایران و کشورهای دیگر دارد.

 

با پیشرفت صنعت کشت گل وگیاه، شاهد رنگ های متنوعی از این گل زیبا هستیم.

 

گل آلسترومریا گاهی با لیلیوم مینیاتوری اشتباه گرفتی می شود؛ اما می توان از روی خال های تیره ی که روی گلبرگ های آن وجود دارد به راحتی آن را شناسایی کرد.

گل آلسترومریا که گاهی با نام سوسن اینکا خوانده می شود.

حدود ۸۰ نمونه مختلف از آن وجود دارد و بومی آمریکای شمالی است.

 

به محض رشد کردن، این گل رنگ هایی را در لبه های خود ایجاد می کند.

 

هم چنین گل آلسترومریا دوام نسبتا طولانی ای دارد.

 

گل آلسترومریا به صورت خوشه ای و در راس شاخه ی آن به وجود می آید و رنگ آن ها می تواند سفید، زرد، نارنجی، صورتی و بنفش با خال های سیاه روی گلبرگ های آن باشد.

گل آلسترومریا دوام خوبی برای نگهداری در گلدان  دارد و حدود ۲ هفته میتوانید از زیبایی و تازگی گل ها استفاده کنید . آلسترومریا معطر نیست اما رنگ های جذاب و گلبرگ های زیبایش آنقدر چشمگیر هستند که جبران همه چیز را بکنند.

معنی گل آلسترومریا:

هر گلی معنی نمادین مختص خود را دارد.

 

به گل آلسترومریا نیز چند معنای مختلف نسبت داده می شود:

 

فداکاری و از خود گذشتگی

حمایت و پشتیبانی

دنبال کردن رویاها

نجات

دوستی و صمیمیت


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گل آلسترومریاگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز1/2/2022گل آلسترومریا با رنگبندی ملایم و زیبای خودش، محبوبیت خوبی در بین مردم ایران و کشورهای دیگر دارد.&nbs... گل آلسترومریا با رنگبندی ملایم و زیبای خودش، محبوبیت خوبی در بین مردم ایران و کشورهای دیگر دارد. با پیشرفت صنعت کشت گل وگیاه، شاهد رنگ های متنوعی از این گل زیبا هستیم. گل آلسترومریا گاهی با لیلیوم مینیاتوری اشتباه گرفتی می شود؛ اما می توان از روی خال های تیره ی که روی گلبرگ های آن وجود دارد به راحتی آن را شناسایی کرد.گل آلسترومریا که گاهی با نام سوسن اینکا خوانده می شود.حدود ۸۰ نمونه مختلف از آن وجود دارد و بومی آمریکای شمالی است. به محض رشد کردن، این گل رنگ هایی را در لبه های خود ایجاد می کند. هم چنین گل آلسترومریا دوام نسبتا طولانی ای دارد. گل آلسترومریا به صورت خوشه ای و در راس شاخه ی آن به وجود می آید و رنگ آن ها می تواند سفید، زرد، نارنجی، صورتی و بنفش با خال های سیاه روی گلبرگ های آن باشد.گل آلسترومریا دوام خوبی برای نگهداری در گلدان  دارد و حدود ۲ هفته میتوانید از زیبایی و تازگی گل ها استفاده کنید . آلسترومریا معطر نیست اما رنگ های جذاب و گلبرگ های زیبایش آنقدر چشمگیر هستند که جبران همه چیز را بکنند.معنی گل آلسترومریا:هر گلی معنی نمادین مختص خود را دارد. به گل آلسترومریا نیز چند معنای مختلف نسبت داده می شود: فداکاری و از خود گذشتگیحمایت و پشتیبانیدنبال کردن رویاهانجاتدوستی و صمیمیت5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید