دسته گل عقد

چهار شنبه 31 فروردین 1401 842 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

 

یکی از با اهمیت ترین های مراسم های عقد و عروسی داشتن دسته گل عروس است. حتی اگر مراسم شما کوچک باشد و یا در محضر انجام شود دسته گل سبب درخشیدن شما می شود. و همچنین دسته گل به شما طراوت و شادی را هدیه میکند.

برای انتخاب دسته گل عروس بهتر است دسته گل را متناسب با رنگ و مدل لباس تان انتخاب کنید. و معمولا دسته گل های عقد کوچک تر و ساده تر از دسته گل های عروس است.

 

سبک لباس شما در انتخاب دسته گل شما بسیار مهم است. اگر لباس عقد محضری شما بلند و مجلسی است، دسته گل محضری بزرگ بهترین گزینه است و اگر می خواهید لباس کوتاهی بپوشید، دسته گل های گرد و جمع و جور بیشتر با لباس شما متناسب است.

می توانید از دسته گل های حلقه ای و دسته گل های مناسب که به دور مچ دست می بندند استفاده کنید.

اما در کل برای عقد محضری اکثر افراد از دسته گل های کوچکتر استفاده می کنند اما این باز برمی گردد به سلیقه ی شخصی افراد.

 برای دسته گل عقد میتوانید از :

گل رز 

گل پیونی

گل شیپوری

گل میخک

گل ارکیده 

گل آنومان 

و یا گل عروس به تنهایی استفاده ‌‌‌کرد


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

دسته گل عقدگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز4/20/2022 یکی از با اهمیت ترین های مراسم های عقد و عروسی داشتن دسته گل عروس است. حتی اگر مراسم شما کوچک ...  یکی از با اهمیت ترین های مراسم های عقد و عروسی داشتن دسته گل عروس است. حتی اگر مراسم شما کوچک باشد و یا در محضر انجام شود دسته گل سبب درخشیدن شما می شود. و همچنین دسته گل به شما طراوت و شادی را هدیه میکند.برای انتخاب دسته گل عروس بهتر است دسته گل را متناسب با رنگ و مدل لباس تان انتخاب کنید. و معمولا دسته گل های عقد کوچک تر و ساده تر از دسته گل های عروس است. سبک لباس شما در انتخاب دسته گل شما بسیار مهم است. اگر لباس عقد محضری شما بلند و مجلسی است، دسته گل محضری بزرگ بهترین گزینه است و اگر می خواهید لباس کوتاهی بپوشید، دسته گل های گرد و جمع و جور بیشتر با لباس شما متناسب است.می توانید از دسته گل های حلقه ای و دسته گل های مناسب که به دور مچ دست می بندند استفاده کنید.اما در کل برای عقد محضری اکثر افراد از دسته گل های کوچکتر استفاده می کنند اما این باز برمی گردد به سلیقه ی شخصی افراد. برای دسته گل عقد میتوانید از :گل رز گل پیونیگل شیپوریگل میخکگل ارکیده گل آنومان و یا گل عروس به تنهایی استفاده ‌‌‌کرد5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید