فیلودندرون بلک

پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401 887 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

از محبوبترین گیاهان آپارتمانی می‌توان به خانواده بزرگ فیلودندرون ها اشاره کرد که در عین مقاومت، نگهداری ساده و ظاهر منحصر به فردی دارند و برای دکوراسیون خانه بسیار مناسبند. فلودندرون بلک در این خانواده پرجمعیت قرار دارد و به دلیل رنگ تیره و زیبای برگها طرفداران زیادی دارد. 

فیلودندرون بلک بومی کشور کلمبیا، آمریکای جنوبی و جنگل های استوایی و متعلق به خانواده آراسه است. خانواده فیلودندرون دارای تقریبا 275 گونه همیشه سبز است که در رنگهای سبز، سفید، قرمز و مشکی دیده می‌شوند.

برگهای فیلودندرون بلک علاوه بر افزودن زیبایی به گیاه، دارای روزنه های ظریفی هستند که مسئول تنفس گیاه هستند. بنابراین در صورت نشستن گرد و غبار روی آنها، فیلودندرون بلک دچار مشکل می‌‌شود و به مرور بیحال می‌شود. بنابراین برای داشتن یک فیلودندرون خوشرنگ، زیبا و شاداب، بهتر است که برگهای گیاه را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

 

برای آبیاری گیاه فیلودندرون بلک اجازه دهید خاک به اندازه یک بند انگشت خشک شود. دقت کنید که افتادگی برگها می‌تواند به این معنی باشد که گیاه آب زیادی دریافت کرده است و یا به اندازه کافی آبیاری نشده است. بنابراین ظاهر برگها را همیشه بررسی کنید تا متوجه زمان و میزان آبیاری گیاه باشید.

 

فیلودندرون را در مکانی با نور روشن و غیر مستقیم قرار دهید. توجه داشته باشید که گیاه را در نور شدید خورشید قرار ندهید زیرا سبب سوختگی برگها می‌شود. زرد شدن برگهای مسن طبیعی است اما اگر زرد شدن چندین برگ به طور همزمان اتفاق افتاد، ممکن است گیاه بیش از حد نور دریافت کند. از طرفی اگر شاخه ها بلند و دارای برگهای کمی باشند و به اصطلاح گیاه رشد علفی داشته باشد، به این معنی است که گیاه نور کافی دریافت نمی‌کند. همچنین اگر نور گیاه کافی نباشد، رنگ تیره برگها به رنگ سبز درمی‌آید و رشد گیاه کند می‌شود.

فیلودندرون به دلیل بودن در زادگاهی مرطوب به رطوبت متوسط رو به زیاد نیاز دارد. بهتر است در روزهای گرم سال برگها را هفته ای دو بار غبار پاشی کنید و یا از جزیره برای تامین رطوبت استفاده کنید.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

فیلودندرون بلکگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز5/12/2022از محبوبترین گیاهان آپارتمانی می‌توان به خانواده بزرگ فیلودندرون ها اشاره کرد که در عین مقاومت،... از محبوبترین گیاهان آپارتمانی می‌توان به خانواده بزرگ فیلودندرون ها اشاره کرد که در عین مقاومت، نگهداری ساده و ظاهر منحصر به فردی دارند و برای دکوراسیون خانه بسیار مناسبند. فلودندرون بلک در این خانواده پرجمعیت قرار دارد و به دلیل رنگ تیره و زیبای برگها طرفداران زیادی دارد. فیلودندرون بلک بومی کشور کلمبیا، آمریکای جنوبی و جنگل های استوایی و متعلق به خانواده آراسه است. خانواده فیلودندرون دارای تقریبا 275 گونه همیشه سبز است که در رنگهای سبز، سفید، قرمز و مشکی دیده می‌شوند.برگهای فیلودندرون بلک علاوه بر افزودن زیبایی به گیاه، دارای روزنه های ظریفی هستند که مسئول تنفس گیاه هستند. بنابراین در صورت نشستن گرد و غبار روی آنها، فیلودندرون بلک دچار مشکل می‌‌شود و به مرور بیحال می‌شود. بنابراین برای داشتن یک فیلودندرون خوشرنگ، زیبا و شاداب، بهتر است که برگهای گیاه را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. برای آبیاری گیاه فیلودندرون بلک اجازه دهید خاک به اندازه یک بند انگشت خشک شود. دقت کنید که افتادگی برگها می‌تواند به این معنی باشد که گیاه آب زیادی دریافت کرده است و یا به اندازه کافی آبیاری نشده است. بنابراین ظاهر برگها را همیشه بررسی کنید تا متوجه زمان و میزان آبیاری گیاه باشید. فیلودندرون را در مکانی با نور روشن و غیر مستقیم قرار دهید. توجه داشته باشید که گیاه را در نور شدید خورشید قرار ندهید زیرا سبب سوختگی برگها می‌شود. زرد شدن برگهای مسن طبیعی است اما اگر زرد شدن چندین برگ به طور همزمان اتفاق افتاد، ممکن است گیاه بیش از حد نور دریافت کند. از طرفی اگر شاخه ها بلند و دارای برگهای کمی باشند و به اصطلاح گیاه رشد علفی داشته باشد، به این معنی است که گیاه نور کافی دریافت نمی‌کند. همچنین اگر نور گیاه کافی نباشد، رنگ تیره برگها به رنگ سبز درمی‌آید و رشد گیاه کند می‌شود.فیلودندرون به دلیل بودن در زادگاهی مرطوب به رطوبت متوسط رو به زیاد نیاز دارد. بهتر است در روزهای گرم سال برگها را هفته ای دو بار غبار پاشی کنید و یا از جزیره برای تامین رطوبت استفاده کنید.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید