گیاه حسن یوسف

جمعه 30 اردیبهشت 1401 1089 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

حسن یوسف یک گیاه علفی دولپه‌ای است. این گیاه یک ریشه عمودی بلند و ضخیم دارد که توسط ریشه‌های کوچک‌تر احاطه شده و رگبرگ‌هایی شبکه مانند روی برگ‌هایش دارد. همچنین به جای اینکه هر ساقه یک گل داشته باشد، چند گل دارد.

با وجود اینکه اکثر مردم حسن یوسف را سالانه تهیه می‌کنند، اما این گیاه می‌تواند گیاهی پایا باشد و چندین سال عمر کند.

حسن یوسفی که در گلدان کاشته شده باشد نسبت به گیاهی که در باغچه کاشته شده باشد آب بیشتری طلب می‌کند. ازاین‌رو اگر برای نگهداری حسن یوسف گلدان را انتخاب کرده ‎اید در طول فصل‌های گرم سال، مرتبا خاک آن را با فرو کردن انگشت‌تان داخل خاک چک کنید تا گیاه تشنه نماند.

حسن یوسف در زادگاه اصلی خود اکثرا در سایه است به همین خاطر باید در خانه نیز شرایطی مثل محل زندگی‌اش فراهم کنید و آن را از آفتاب مستقیم دور نگه دارید.

 

نکته‌ای که در نگهداری از حسن یوسف باید به آن توجه داشته باشید این است که آن را به‌هیچ‌وجه در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، چون نور مستقیم و شدید باعث می‌شود تا برگ‌های حسن یوسف بسوزد و رنگ‌های چشم نواز برگ‌ها محو شود. همچنین ممکن است لبه برگ‌ها قهوه‌ای شود یا لکه‌های بی‌رنگی روی برگ ایجاد شود.

حسن یوسف یک گیاه گرمسیری است پس قاعدتا گرما را دوست دارد. این گیاه می‌تواند دمایی بین 21 درجه تا 37 درجه را تحمل کند و با فصل‌های گرم مشکلی ندارد، اما درباره سرما کم طاقت است

در طول نگهداری از گل حسن یوسف بهتر است در فصل‎های بهار و تابستان ماهی یکبار به آن کود بدهید


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

گیاه حسن یوسفگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز5/20/2022حسن یوسف یک گیاه علفی دولپه‌ای است. این گیاه یک ریشه عمودی بلند و ضخیم دارد که توسط ریشه‌ه... حسن یوسف یک گیاه علفی دولپه‌ای است. این گیاه یک ریشه عمودی بلند و ضخیم دارد که توسط ریشه‌های کوچک‌تر احاطه شده و رگبرگ‌هایی شبکه مانند روی برگ‌هایش دارد. همچنین به جای اینکه هر ساقه یک گل داشته باشد، چند گل دارد. با وجود اینکه اکثر مردم حسن یوسف را سالانه تهیه می‌کنند، اما این گیاه می‌تواند گیاهی پایا باشد و چندین سال عمر کند.حسن یوسفی که در گلدان کاشته شده باشد نسبت به گیاهی که در باغچه کاشته شده باشد آب بیشتری طلب می‌کند. ازاین‌رو اگر برای نگهداری حسن یوسف گلدان را انتخاب کرده ‎اید در طول فصل‌های گرم سال، مرتبا خاک آن را با فرو کردن انگشت‌تان داخل خاک چک کنید تا گیاه تشنه نماند.حسن یوسف در زادگاه اصلی خود اکثرا در سایه است به همین خاطر باید در خانه نیز شرایطی مثل محل زندگی‌اش فراهم کنید و آن را از آفتاب مستقیم دور نگه دارید. نکته‌ای که در نگهداری از حسن یوسف باید به آن توجه داشته باشید این است که آن را به‌هیچ‌وجه در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، چون نور مستقیم و شدید باعث می‌شود تا برگ‌های حسن یوسف بسوزد و رنگ‌های چشم نواز برگ‌ها محو شود. همچنین ممکن است لبه برگ‌ها قهوه‌ای شود یا لکه‌های بی‌رنگی روی برگ ایجاد شود.حسن یوسف یک گیاه گرمسیری است پس قاعدتا گرما را دوست دارد. این گیاه می‌تواند دمایی بین 21 درجه تا 37 درجه را تحمل کند و با فصل‌های گرم مشکلی ندارد، اما درباره سرما کم طاقت استدر طول نگهداری از گل حسن یوسف بهتر است در فصل‎های بهار و تابستان ماهی یکبار به آن کود بدهید5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید