آفتابگردان

سه شنبه 10 خرداد 1401 557 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

آفتابگردان با 70 گونه مختلف خود، متعلق به شمال و جنوب آمریکاست. بعضی از گونه‌های آفتابگردان به‌دلیل داشتن تخمه‌های خوراکی و لذیذ در جهان بسیار محبوب بوده و به وفور تکثیر شده است. آفتابگردان علاوه بر اینکه گل زیبایی است، یک گل ارزان قیمت نیز است.

 

✅آفتابگردان در مناطق گرم رشد بسیار خوبی داشته و نسبت به گرما و خشکی مقاوم است. بهترین شرایط نوری برای آن، قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید است.

به طوری که روزانه 8-6 ساعت نور خورشید را دریافت کند.

✅دانه کاشته شده آفتابگردان باید مرتبا آبیاری شود، طوری که خاک آن همواره مرطوب بماند. دقت کنید آن را غرقاب نکنید.

اما پس از اینکه گیاه به خوبی رشد کرد و در خاک مستقر شد، هفته‌ای یکبار آبیاری کافی است.

✅آفتابگردان‌های امروزی عطر و بویی ندارند. اگر به عطر گیاهان حساسیت دارید، آفتابگردان بدون رایحه انتخاب خوبی برای شماست که از آن برای تزیین باغچه استفاده کنید یا چند شاخه از آن را در یک گلدان زیبا در خانه قرار دهید.

 

✅گل آفتابگردان نیز مانند هر گل و گیاه دیگری، نمادی از چیزهای مختلفی است. چیزهایی که شما با هدیه دادن گل آفتابگردان بر آن‌ها تاکید می‌کنید. 

 

وفاداری به معشوق است چرا که همیشه روبه خورشید میکند(خورشید نمادی از معشوق است)

ستایش

پایدار ماندن یک رابطه طولانی

درخشش و تابندگی

گرمابخش زندگی بودن


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

آفتابگردانگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز5/31/2022آفتابگردان با 70 گونه مختلف خود، متعلق به شمال و جنوب آمریکاست. بعضی از گونه‌های آفتابگردان به&... آفتابگردان با 70 گونه مختلف خود، متعلق به شمال و جنوب آمریکاست. بعضی از گونه‌های آفتابگردان به‌دلیل داشتن تخمه‌های خوراکی و لذیذ در جهان بسیار محبوب بوده و به وفور تکثیر شده است. آفتابگردان علاوه بر اینکه گل زیبایی است، یک گل ارزان قیمت نیز است. ✅آفتابگردان در مناطق گرم رشد بسیار خوبی داشته و نسبت به گرما و خشکی مقاوم است. بهترین شرایط نوری برای آن، قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید است.به طوری که روزانه 8-6 ساعت نور خورشید را دریافت کند.✅دانه کاشته شده آفتابگردان باید مرتبا آبیاری شود، طوری که خاک آن همواره مرطوب بماند. دقت کنید آن را غرقاب نکنید.اما پس از اینکه گیاه به خوبی رشد کرد و در خاک مستقر شد، هفته‌ای یکبار آبیاری کافی است.✅آفتابگردان‌های امروزی عطر و بویی ندارند. اگر به عطر گیاهان حساسیت دارید، آفتابگردان بدون رایحه انتخاب خوبی برای شماست که از آن برای تزیین باغچه استفاده کنید یا چند شاخه از آن را در یک گلدان زیبا در خانه قرار دهید. ✅گل آفتابگردان نیز مانند هر گل و گیاه دیگری، نمادی از چیزهای مختلفی است. چیزهایی که شما با هدیه دادن گل آفتابگردان بر آن‌ها تاکید می‌کنید.  وفاداری به معشوق است چرا که همیشه روبه خورشید میکند(خورشید نمادی از معشوق است)ستایشپایدار ماندن یک رابطه طولانیدرخشش و تابندگیگرمابخش زندگی بودن5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید