سرخس بوستون

جمعه 25 تیر 1400 848 بازدید کننده گروه آرشیو اخبار

سرخس بوستون یک گیاه تصفیه کننده هواست. نگهداری ساده و کم دردسر بودن آن باعث شده که انتخابی بسیار مناسب برای فضای داخلی منازل و ادارات باشد. سرخس بوستون که در اصل متعلق به مناطق گرمسیری جنوب آمریکاست، با برگ های سبز رنگ خود، آرامشی وصف نشدنی به محیط می‌بخشد که نظیر آن را در کمتر گیاهی میبینیم.

 

نور

اگر سرخس بوستون را در خانه نگهداری می‌کنید، به نور درخشان اما غیر مستقیم خورشید نیاز دارد.

سرخسی که در خارج از محیط خانه است، داشتن مقداری سایه را ترجیح می‌دهد. البته بعضی از انواع این سرخس می‌توانند نور مستقیم خورشید را نیز تحمل کنند. اما به طور کلی نور فیلتر شده برای آنها مناسب است.

 

بهترین محدوده دمایی برای آن بین 15 و 24 درجه سانتی‌گراد است.

 

سرخس بوستونی که در خانه نگهداری می‌شود، به میزان رطوبت بالای 80 درصد نیاز دارد. اگر حس می‌کنید هوای منزل خشک است، باید آن را مرتبا مرطوب کنید.

هوای اطراف گیاه باید همیشه مرطوب باشد. پس آن را از نزدیکی رادیاتورها دور کنید. بهترین مکان برای سرخس بوستون، حمام یا آشپزخانه است.

سرخس بوستون با تهویه کردن هوا، آلاینده ها و آلودگی های رایج فضای منازل را پاک می کند و هوایی تمیز تر به شما هدیه می کند.

 

سمی بودن:

سرخس بوستون برای حیوانانت خانگی و کودکان کاملا بی خطر است.


دیدگاه شما

نام شما :
آدرس ایمیل :
مشخصات من نمایش داده شود :
متن دیدگاه :
کد روبرو را وارد کنید :

سرخس بوستونگلفروشی در شیراز | گالری گل فلورا گلفروشی آنلاین در شیراز7/16/2021سرخس بوستون یک گیاه تصفیه کننده هواست. نگهداری ساده و کم دردسر بودن آن باعث شده که انتخابی بسیار منا... سرخس بوستون یک گیاه تصفیه کننده هواست. نگهداری ساده و کم دردسر بودن آن باعث شده که انتخابی بسیار مناسب برای فضای داخلی منازل و ادارات باشد. سرخس بوستون که در اصل متعلق به مناطق گرمسیری جنوب آمریکاست، با برگ های سبز رنگ خود، آرامشی وصف نشدنی به محیط می‌بخشد که نظیر آن را در کمتر گیاهی میبینیم. نوراگر سرخس بوستون را در خانه نگهداری می‌کنید، به نور درخشان اما غیر مستقیم خورشید نیاز دارد.سرخسی که در خارج از محیط خانه است، داشتن مقداری سایه را ترجیح می‌دهد. البته بعضی از انواع این سرخس می‌توانند نور مستقیم خورشید را نیز تحمل کنند. اما به طور کلی نور فیلتر شده برای آنها مناسب است. بهترین محدوده دمایی برای آن بین 15 و 24 درجه سانتی‌گراد است. سرخس بوستونی که در خانه نگهداری می‌شود، به میزان رطوبت بالای 80 درصد نیاز دارد. اگر حس می‌کنید هوای منزل خشک است، باید آن را مرتبا مرطوب کنید.هوای اطراف گیاه باید همیشه مرطوب باشد. پس آن را از نزدیکی رادیاتورها دور کنید. بهترین مکان برای سرخس بوستون، حمام یا آشپزخانه است.سرخس بوستون با تهویه کردن هوا، آلاینده ها و آلودگی های رایج فضای منازل را پاک می کند و هوایی تمیز تر به شما هدیه می کند. سمی بودن:سرخس بوستون برای حیوانانت خانگی و کودکان کاملا بی خطر است.5.0

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گل فروشی اینترنتی فلورا است

طراحی سایت سئو مرکز طراحی وب زئوس
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه گردید